back in business

Detta håller inte. Dålig uppdatering, meningslösa inlägg med flertal stavfel och tråkig design där inte ens mobilverisionen fungerar som den ska. Jag kör alltid på "Go big or go home" här i livet så nu ska det bli ändringar.. Let's get this party stared!
 
 
♦ En seriös och genomtänkt bloggplan ska struktureras upp. Inläggen ska vara varierande inom samtliga kategorier och jag blickar åt att bli mer personlig i mitt skrivande utan att bli för privat. Bloggen ska uppdateras flera gånger per dag. 
 
♦ Snygg och unik bloggdesign ska designas inom de närmsta dagarna. Den nuvarande headern får dock vara kvar tills jag bokat fotografering och fått nya bilder. Har nämligen en riktigt grym idé som jag förhoppningsvis kan genomföra inom kort. Även texten i menyn ska uppdateras. 
 
♦ En personlig presentation ska skrivas om både mig Benita. En video där jag berättar lite mer om mig själv var tydligen eftertraktad så jag hoppas kunna göra den snart. 
 
♦ Bilderna som presenteras här ska vara en blandning mellan systemkameran och de lite mer levande och nyttagna från mobilen.
 
Imorgon kör vi igång och jag är riktigt förväntansfull på min satsning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Namnet är Sofie, jag är en snart 15-årig tjej som är bosatt strax utanför Lund. Här i min blogg får ni ta del av min satsning inom ridsporten, följa Benitas & min resa samt ta del av allt annat i min vardag! Även sådant som outfits, videos, åsiktsinlägg och annat kommer att dyka upp!

Benita, är mitt 5-åriga sto som jag har på foder. Hon är en liten storhäst och är korsning mellan PRE och Welsh. Jag hämtade henne nyligen så vi håller fortfarande på att lära känna varandra. ♥

Kontakt - [email protected]
Instagram - Sofiegreitans