Snabba ändringar

 
Knåpade ihop denna headern lite snabbt. Samma stil som den förra, men känns endå fräscht med lite nya bilder. Funkar ganska bra tills vidare alltså. Lite andra ändringar fick det också bli och resten får jag slipa på imorgon för nu kallar favoritsängen. 
 
Benita brunstar nu och herregud vilka humörsvängningar! Jättesur, irriterad och allmänt jobbig har hon varit de senaste dagarna men det är okej, det försvinner snart. ;) Så hon har fått motionerats på andra sätt som lite variation. Tycker det är viktigt att variera träningen, speciellt när de är så pass unga. Igår var vi ute på powerwalk/jogg i två timmar som uppvärmning innan hon gick gå ett ganska ett longeringspass i paddocken. Kommentera gärna vad ni tycker om ändringen, hiss/diss? ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Namnet är Sofie, jag är en snart 15-årig tjej som är bosatt strax utanför Lund. Här i min blogg får ni ta del av min satsning inom ridsporten, följa Benitas & min resa samt ta del av allt annat i min vardag! Även sådant som outfits, videos, åsiktsinlägg och annat kommer att dyka upp!

Benita, är mitt 5-åriga sto som jag har på foder. Hon är en liten storhäst och är korsning mellan PRE och Welsh. Jag hämtade henne nyligen så vi håller fortfarande på att lära känna varandra. ♥

Kontakt - [email protected]
Instagram - Sofiegreitans