Svar på frågestunden - Del ett

Nu kommer första delen av svaren från frågestunden, glöm inte att du fortfarande kan fråga HÄR!
 
Varför ville du ha Benita istället för Amaranta? 
Det handlade inte om vad jag ville eller inte, utan vad som var rimligt i denna situationen. 
 
Hur känns det att ta hem Benita istället för Amaranta?
Det känns super att jag har Benita här hemma och vi börjar bli ett riktigt bra team, samtidigt saknar jag Amaranta otroligt mycket. 
 
Varför valde du att hyra just Benita? 
Jag har nog alltid haft något för Bönan ända sen jag träffade henne för första gången, då hon var 2 år gammal. När jag praktiserade i våras så var hon en av mina hästar som jag hade ansvar för. Jag föll då pladask för henne så sedan var valet enkelt. 
 
Hennes finaste utrustning? 
Magplattan hihi!
 
Ska du tävla med Benita? 
Det återstår att se!
 
Dressyr/hoppning?
Visst är hoppning jätteroligt men jag måste säga att dressyr är vinnaren.
 
Det bästa med Benita? 
Hmm.. Svårt att välja bara en sak så det får bli flera: Hennes personlighet, att hon är så otroligt ambitiös & alltid gör sitt bästa och hennes gulliga gnägg när man kommer såklart
 
Din bästa och sämsta egenskap? 
Bästa - Jag bryr mig oftast inte särskilt mycket om vad andra tycker eller säger om mig, deras problem!
Sämsta - Ibland är jag för snäll. 
 
Kan du göra en video blogg så att man kan "lära känna" dig lite bättre? skulle vara superkul! 
Detta lät ju lite intressant, vad vill du att jag ska prata om?
 
Drömresemål? 
Utan tvekan, USA. Drömmer mig bort mot Florida eller Los Angeles!
 
Största dröm? 
Den karamellen suger jag på ett tag till... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Namnet är Sofie, jag är en snart 15-årig tjej som är bosatt strax utanför Lund. Här i min blogg får ni ta del av min satsning inom ridsporten, följa Benitas & min resa samt ta del av allt annat i min vardag! Även sådant som outfits, videos, åsiktsinlägg och annat kommer att dyka upp!

Benita, är mitt 5-åriga sto som jag har på foder. Hon är en liten storhäst och är korsning mellan PRE och Welsh. Jag hämtade henne nyligen så vi håller fortfarande på att lära känna varandra. ♥

Kontakt - [email protected]
Instagram - Sofiegreitans