Vardagslyx

Idag slutade skolan redan vid klockan två, skönt med en lugn start såhär i början av terminen. Känns fortfarande tungt att behöva lämna det varma täcket på morgonen, speciellt i det ögonblicket man förstår att man försovit sig..
Att det nu hänt två dagar i rad gör inte saken bättre, skärpning! Hatar verkligen att behöva stressa.
 
Jag vill lyfta tummarna till stjärnorna för vårat nya schema, väldigt intensiva dagar non stop men vilka galet bra tider vi slutar! Känns bra att alla meningslösa håltimmar är borta ur bilden. Imorgon vankas det dessutom sovmorgon, hur underbart är inte det? ♥
 
För mig är det något självklart att lyxa till det i vardagen. Inget stort men endå så att det blir lite avvikande, perfecto! Så tidigare ikväll bestämde jag och pappa oss för att hämta hem mat och sätta på en bra film. Sagt och gjort, The Oher Woman blev valet. Såg den på bio för ett tag sedan men jag vågar allt påstå att den var minst lika bra även denna gång. Godnatt & imorgon är det fredag - love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Namnet är Sofie, jag är en snart 15-årig tjej som är bosatt strax utanför Lund. Här i min blogg får ni ta del av min satsning inom ridsporten, följa Benitas & min resa samt ta del av allt annat i min vardag! Även sådant som outfits, videos, åsiktsinlägg och annat kommer att dyka upp!

Benita, är mitt 5-åriga sto som jag har på foder. Hon är en liten storhäst och är korsning mellan PRE och Welsh. Jag hämtade henne nyligen så vi håller fortfarande på att lära känna varandra. ♥

Kontakt - [email protected]
Instagram - Sofiegreitans